Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 2, 2013

OUR 1ST ANNIVERSARY!! :*

Eh dah masuk bulan 10 baru sibuk nak cite pasal anniversary???!! citt!! Nak buat macam mana lepas abis kenduri aqiqah khalish ari tu terus busy dengan macam2 hal. So hari ni baru ada kesempatan nak share pasal anniversary bagai ni. hahaha

Actually, En Husband x tau plan wifey dia ni yang g order kek secara online & pickup sendiri ngan adik gue! Kek anniversarry so kenalah ala2 matured & jiwang ckit..kihkih. x kisah janji sodap weh! Ok kek ni aku order kat Anis Bakery.net, bolehla usha FB Page dia Anis Bakery.net yg penuh dengan bermacam-macam jenis kek yang awesome, sedap & meleleh! Kek anniversary ni aku order yang red velvet punye. FYI, aku ni peminat TEGAR red velvet ok. Lepas tu, dikelilingi dengan coklat kitkat AGAIN my favourite coklat ok..Sumenya favourite ko mmg sah kuat makan mak bdk ni.. hihi. Ohhh sebelum terlupa at the top penuh dengan fresh strawberry yang GEEEEEMMMMSSS sgt. 


Taraaaa....bukan tora datang lagi ye.. inilah kek anniversary yang aku kononnye nak buat surprise kat en husband. Terliur & geram kan.. :)


Saje je ni bagi bakar ckit nampak bahagian dalam kek yang tebal sangat. Cream cheese yang nyummy ditambah dengan red velvet yang umphhhh.. *droooollllinggggg*

Kek ni bajet2 nak potong malam 31 ogoslah. Orang sibuk dengan merdeka aku sibuk dengan persiapan kenduri aqiqah khalish. Tepat jam 12 malam adik aku dah sibuk2 suruh bawak kek g depan En Husband. Pulak time tu En Husband dah terlena atas kerusi sebab kepenatan menguruskan persiapan kenduri. Dengan serabai ubinye, En Husband terkulat-kulat bangun bila wifey dia ni kejutkan. Dengan muka comot rambut dah cam tebuan En Husband ngan aku potong kek. * Bajet time potong wedding kek sangat ok!*. hahaha. Lepas dah potong kek, En Husband sambung tido balik.. Cisss, cam selingan mimpi je bagi dia. Nasib baik sok paginya dia tersedar & bg wishes! wewewewe... :*

Last but not least, diharap hubungan kami suami isteri diredhai, bahagia dalam mengharungi liku2 alam rumah tangga. Memang sudah 8 tahun kami menyulam kasih tapi baru setahun dalam alam rumah tangga. Banyak lagi yang perlu dibaiki dan di pelajari untuk menambahkan & menguatkan hubungan kami suami isteri. Alhamdulillah setahun sudah kami berkawin dah sudah dikurniakan Azreen Khalish Qusyairi membuatkan hubungan kekeluargaan tu semakin utuh dan cuba sedaya upaya untuk membesarkan zuriat kami menjadi anak yang soleh dan menjadi abang yang dapat membimbing adik-adiknye suatu hari nanti. Aamin :')


No comments:

Post a Comment

coretan oleh cik sara