Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 18, 2012

AYAM PENYET TERBAIK ABAD INI!! 


Bagilah aku "Ayam Penyet Api" ke "Ayam Penyet Nusantara" ke "Waroeng Penyet" ke & seangkatan nama ayam penyet lah tp "Ayam Penyet Wong Solo" gak dihati ini.. Chewwaahhh!! Even datang makan kt Ayam Penyet Wong Solo pun aku xkn pilih dish lain macam ikan keli ke, ayam bakar ke.. Ayam penyet gak yg aku pilih! Haa...nampak tak 2??? hahahahahaha..

Kesedapan Ayam Penyet Wong Solo tak dapat aku ragui lagi & other restoran ayam penyet tak dapat lawan kesedapan Ayam Penyet Wong Solo. Perghhhh..promote kemain aku ni macamlh dah dilantik as duta Ayam Penyet Wong Solo. HIKHIKHIK


Saje aku bsrkan gambar ni bagi korg semua dapat tatap dengan jelas kesedapan Ayam Penyet Wong Solo ni. HAHAHAHAHA...Dengan tekstur nasi yg lembut, tauhu ngan tempe goreng yg rangup & lembut, ayam penyet yg sedap yg x dpt disangkal2 lg, terung berlado mmg xde sape dpt lwn & most importantly, sambal belacan diorg yg mmg UMMMPHHHHH!!!

Sape yg tak pernah try ayam penyet better terjah Ayam Penyet Wong Solo ni. Kat Malaysia, diorang ada kt Seksyen 7, Shah Alam, Kampung Baru, KL, Taman Dagang, Ampang, dan Bangi. So korang semua dah boleh start google & cari mana Restoran Ayam Penyet Wong Solo ni. By the way, Ayam Penyet Wong Solo ni mmg tiada tandingan bahkan ayam penyet kt Bandung pn x sesedap Ayam Penyet Wong Solo! Wallllahhhhh.. :)

No comments:

Post a Comment

coretan oleh cik sara